У чому полягають основні види і методи брендування.
Як визначати стратегічні брендування. Які правила брендування є базовими.
У чому основна цінність брендування. Про те, які існують види і способи брендування, а також навіщо вони потрібні, читайте в нашому матеріалі.
Що таке брендування
Що таке брендування Брендування – це спосіб виділитися поміж конкурентів і надати додаткову цінність власної продукції за рахунок комплексу візуальних і смислових прийомів, а також разом з продуктом передати покупцеві певний набір смислів. Цей процес тісно пов’язаний з поняттям бренду – нематеріального активу вашої організації, який дозволяє створювати додаткову цінність того, що ви робите.
Брендування має на увазі єдиний стиль, об’єднаний набором смислів, який є загальним для всієї продукції марки.
Елементи брендування:
Найменування продукту або послуги. Ім’я самого бренду: компанії, організації, концерну.
Логотип і різні графічні елементи.
Слоган, що виражає основну суть бренду.
Ілюстрації в фірмовому стилі і фірмові персонажі.
Колірна гамма і фірмовий стиль.
Брендування продукції дозволяє створити додаткову цінність і підвищити її базову вартість тільки в тому випадку, якщо за цим стоїть певна цінність бренду, а продукт – оригінальний.
далі буде…